Newsroom

OFFTEC Provides House of Representatives with Advanced IT Infrastructure Solutions
"أوفتك" تزوّد مجلس النواب بخوادم وحلول تخزين للبيانات ووحدات تزويد للطاقة
06 Aug 2017

Amman, 2017 July - OFFTEC – a subsidiary of OFFTEC Holding Group (OHG) – has recently provided the House of Representatives with an assortment of advanced IT infrastructure solutions in the form of servers, data storage solutions and power supply systems (UPSs). These solutions boast numerous advantages such as protecting servers with valuable data and programs from power supply fluctuations, facilitating the management and presentation of data and software from a single location, in addition to power saving capabilities.

Moreover, OFFTEC will provide technical supervision services through their dedicated team of site engineers, technical experts and after-sales support staff, all of whom possess professional customer service skills throughout the whole process of selecting and implementing solutions.

OFFTEC’s cooperation with the House of Representatives aims at providing the latest in IT infrastructure solutions, thereby contributing to the advancement of daily operations in line with the rapid developments in the IT sector.

OFFTEC is a leading provider of innovative business and technology solutions in the areas of Banking Technologies, Furniture Solutions, Office Technologies, IT Infrastructure, Networking and IT Security, Physical Security Solutions, Plastic Card Technologies, and Software Solutions. OFFTEC has built a large customer base spanning various industries including banks, private sector companies, governmental agencies and educational institutions, among others.

 

- End -

عمّان، تموز 2017: زوّدت شركة "أوفتك إحدى شركات "مجموعة أوفتك القابضة"، مؤخراً مجلس النواب بمجموعة من حلول تكنولوجيا المعلومات للبنية التحتية المتقدمة، حيث وفّرت الشركة للمجلس خوادم وحلول تخزين البيانات ووحدات تزويد الطاقة. وتتميز هذه الحلول بالعديد من المزايا أبرزها حماية الخوادم التي تحتوي على معلومات وبيانات وبرامج قيمة من تقلبات الطاقة، وتسهيل إدارة وعرض البيانات والبرامج من موقع واحد، بالإضافة إلى مساهمتها في توفير الطاقة الكهربائية.

وإلى جانب ذلك، ستقدم "أوفتك" خدمات الإشراف الفني من خلال فريقها المتخصص من مهندسي المواقع والخبراء التقنيين إلى جانب موظفي خدمات ما بعد البيع، حيث يتمتع كل منهم بالقدرة على خدمة العملاء بشكل مهني في كافة مراحل عملية اختيار الحلول وتنفيذها.

ويأتي تعاون مجلس النواب مع شركة "أوفتك" انطلاقاً من ثقته بقدرتها على توفير أحدث الحلول الخاصة بالبنية التحتية، إلى جانب الخبرة الطويلة التي يتمتع بها أفراد فريق العمل، وهي عوامل ستعمل على تعزيز الشراكة الاستراتيجية بين الطرفين في المستقبل، وتساهم في تطوير عمليات مجلس النواب اعتماداً على وسائل تكنولوجية متقدمة تواكب التطورات المتسارعة في قطاع تكنولوجيا المعلومات.

ومن الجدير بالذكر أن "أوفتك" هي شركة رائدة توفر خدمات وحلولاً مبتكرة عالية الجودة في مجال الأعمال، بما يشمل التقنيات البنكية والحلول المكتبية والأثاث المكتبي والحلول الأمنية لحماية شبكة المعلومات وحلول تكنولوجيا المعلومات للبنية التحتية والحلول المتخصصة في البطاقات البلاستيكية الذكية والحلول البرمجية، الأمر الذي مكّنها من إنشاء قاعدة عملاء واسعة في مختلف المجالات التي تتضمن البنوك ومؤسسات القطاعين العام والخاص والمؤسسات التعليمية وغيرها.

-انتهى-