Newsroom

OFFTEC Provides BLOM Bank with Comprehensive Furniture Solutions
"أوفتك" تزوّد بنك لبنان والمهجر بمجموعة من حلول الأثاث المتكاملة
19 Nov 2017

Amman, November 2017 – OFFTEC – a subsidiary of OFFTEC Holding Group (OHG) – has announced its selection by BLOM Bank as the main provider of office furniture solutions for the new expansion of the Bank's headquarters in Shmeisani, and parts of its other branches that are spread across the Kingdom.

 

To ensure the provision of high-quality and comprehensive furniture solutions that meet the various needs of the Bank, OFFTEC utilized the furniture products offered by Forma5 of Spain and Sitland of Italy. These products included chairs, desks, office chairs, reception, among others, all of which come with a five-year warranty.

On this occasion, Shadi Al-Masri, Furniture Solutions Division Manager at OFFTEC, said, “We are delighted to be cooperating with such a distinguished bank as BLOM Bank, which joins our list of other eminent clients in the banking sector. For many years, we have been providing similar clients with a range of modern business solutions including those pertaining to banking, office technology, IT security solutions and most recently, complete furniture solutions. We look forward to strengthening our relationship with BLOM Bank and establishing new partnerships in the near future.”

In turn, Dr. Adnan Al Araj, General Manager of BLOM Bank stated, “We chose OFFTEC due to its glowing reputation and high standards of performance and professionalism, in addition to it being the frontrunner in providing comprehensive furniture solutions from the world's largest companies. By choosing OFFTEC, we can ensure that these solutions will meet the needs of the different areas of the Bank and achieve employee satisfaction, and thus improve overall performance.”

OFFTEC boasts a dedicated furniture team comprising specialized account managers, research and product specialists, interior designers and after-sales support staff. This setup is designed to efficiently serve customers throughout the sales cycle, installation and long-lasting warranty periods. Customers can also visit OFFTEC’s headquarters to view the showcased furniture collections, facilitating their selection process.

- Ends -

عمّان، تشرين الثاني 2017: أعلنت شركة "أوفتك إحدى شركات "مجموعة أوفتك القابضة"، مؤخراً عن اختيارها من قِبل بنك لبنان والمهجر لتكون المزود الرئيسي لحلول الأثاث المكتبي للتوسعة الجديدة التي أجريت في المقرّ الرئيسي للبنك في منطقة الشميساني، وأجزاء من فروعه الأخرى المنتشرة في أنحاء المملكة.

 ولضمان توفير حلول أثاث متكاملة وعالية الجودة تلبي احتياجات المساحات المختلفة في البنك، قدمت "أوفتك" هذه الحلول من شركتين عالميتين متخصصتين في المجال، هما "Forma5" الإسبانية و"Sitland" الإيطالية. وقد شملت هذه الحلول المقاعد، و المكاتب، وكراسي المكاتب، ومكاتب الاستقبال، وغيرها، مع كفالة  لخمسة أعوام على جميع هذه الحلول.

وبهذه المناسبة قال شادي المصري، مدير قسم حلول الأثاث في "أوفتك": "سعداء للغاية بالتعاون الذي جمعنا مع بنك مرموق كبنك لبنان والمهجر، لينضم بذلك إلى قائمة عملائنا المميزين في قطاع البنوك، والذين قدمنا لهم عبر السنوات مجموعة من حلول الأعمال العصرية التي شملت التقنيات البنكية و التقنيات المكتبية وحلول الحماية الأمنية لتكنولوجيا المعلومات، ومؤخراً حلول الأثاث المتكاملة. ونتطلع إلى توثيق علاقاتنا مع بنك لبنان والمهجر، والدخول في شراكات جديدة في المستقبل القريب".

من جانبه قال الدكتور عدنان الاعرج، مدير عام بنك لبنان و المهجر: "وقع اختيارنا على "أوفتك" نظراً لسمعتها الطيبة ومكانتها الرائدة في توفير حلول أثاث متكاملة مقدمة من أكبر الشركات العالمية، ولما يتمتع به فريقها من مستويات عالية في الأداء والمهنية. ومن خلال تعاملنا مع "أوفتك" سنضمن إمكانية توظيف هذه الحلول لتلبية احتياجات المساحات المختلفة في البنك، وتحقيق راحة ورضا الموظفين، وبالتالي تحسين الأداء العام".

ومن الجدير بالذكر أن "أوفتك" تضم فريقاً كاملاً متخصصاً في حلول الأثاث من مسؤولي حسابات العملاء، وخبراء البحث والمنتج، ومصممي الديكور الداخلي، إلى جانب موظفي خدمات ما بعد البيع، لتتمكن من خدمة عملائها بفعالية عالية في كافة مراحل عملية البيع، والتركيب، وخلال فترات الكفالة طويلة الأجل. وبالإضافة لما سبق، تمنح الشركة عملاءها إمكانية الاطلاع على مجموعات الأثاث المتواجدة في صالة العرض، لتسهل عليهم عملية اتخاذ القرار الصحيح والاختيار المناسب.

-انتهى-